In-service language teachers’ examination discourses: Interpretative repertoires and positioning
search
  • In-service language teachers’ examination discourses: Interpretative repertoires and positioning
  • In-service language teachers’ examination discourses: Interpretative repertoires and positioning

In-service language teachers’ examination discourses: Interpretative repertoires and positioning

47,25 zł
Brutto

Publikacja dofinansowana z programu „Doskonała nauka” Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wersja online publikacji dostępna jest w zasobach Polony

Repozytorium Cyfrowe BN

oraz pod poniższym linkiem

In-service language teachers’ examination discourses

Ilość

CONTENTS


INTRODUCTION    7

CHAPTER ONE
The professional promotion process for teachers in Poland 11

CHAPTER TWO
Interpretative repertoires and positioning   23

CHAPTER THREE
Methodology    53

CHAPTER FOUR
Language teachers’ interpretative repertoires: an empirical perspective 71

CHAPTER FIVE
Language teachers’ positioning: an empirical perspective 175

CONCLUSIONS, LIMITATIONS, IMPLICATIONS, AND FURTHER RESEARCH     237

REFERENCES    245

994

Opis

Tytuł
In-service language teachers’ examination discourses: Interpretative repertoires and positioning
Autor
Dorota Werbińska
Rok wydania
2022
Liczba stron
254
Format
B5
Okładka
miękka
ISBN
978-83-7467-372-3

Zobacz także